Saturday, August 13, 2011

Otak-otak


Ya ampon....bapok punya sedaplah otak2. Sepupu aku yg ddk JB bawak dr sana. Aku xsure ni otak2 kempas @ gelang patah tapi serius gilak memang sedap. sgt rugi utk tidak merasa.

Kejadian membakar otak2 ini adalah sebelum ramadhan tau. bulan2 mulia ni xder maunyer aku membakar. pergh ada harapan berbuka sebelum waktunya so kalau nk mkn otak2 time skrg ni kn beli di bazar jer.

mng xsesedap mn pon tp kire oklah kan... lepas ke tekak gak. hehehe nnt raya sudah kilim kopok leko utk marhaban event. wee hoo xkuasa nk memasak heavy bagai utk this rasa =)

mau kasi mak ku rehat sbb tiap2 tahun asyiik masak utk org marhaban jer. cian tau, nk harapkan aku boleh tp haarap makan n harap tgk jerlah yer. nan do lah nk  nmpk aku nolong masak. kahkahakha

sayang mak saya =)

'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila 

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers