Friday, August 5, 2011

Luahan hati saya...

Orait....saja nk membebel di sini,di blog saya ni yang saya jadikan sebagai dairi hati saya.
Meluahkan rasa hati yang terpendam since semlm lagi.. dah cuba untuk melupakan tp seakan2 hati xmengerti...memaafkan adalah jalan yang terbaik sebenarnya.

kekadang...bila kite berkata2 kite lupa, mungkin seseorang akan terluka dgn ape yg kite perkatakan...bagi kite it's normal way but for the other parties is diffrent. it's hurt u know.

Semlm bila lepas buat entry pasal MB terus ada msg masuk...
ayat macam berlawak cuma sy terasa. seriusly...saya kecik hati. it's ok for  u is nothing but for me, saya sedikit terasa hati. maybe to emo dgn ayat yg power kau kirim semlm.

cukuplah sekadar kau bc xperlu msg aku dgn ayat kau tu. for your information, aku xder niat nk bermegah jauh sekali nk riak pada sape2 yang baca blog aku. aku nk bermegah pon aku dapat aper??dapat duit ker??aku dapat dosa tau.  aku sekadar menulis sebahagian rentetan hidup aku yang realty... nama pon My Life My Journey.

kalau aku tulis pasal org lain dah bukan kire my life.kalau ko rasa coretan blog aku ni utk bermegah...xperlah lain kali jgn baca blog aku. aku xpernah suruh org komen, org follow blog aku sbb bg aku hak masing2 kau suke kau follow kau nk jadi silent reader pon aku xkisah.

so next time kot rasa2 terfollow as private @ ko tu silent reader aku punya blog..sila unfollow aku.
aku xmau...sbb mulut kau aku plak nk sibuk2 tulis benda2 yg aku xsuke dlm blog aku sendiri. kau plak memandai tentukan ape yg boleh ape yg best yg kene ada dlm blog aku.

THIS IS MY BLOG...LET'S ME FREEDOM TO WRITE ANYTHING THAT I WANT TO SHARE IT. U WANNA TO READ, SILAKAN...SAYA TAK PERNAH NK MENGHALANG.

Benarlah kata org...hujung pena itu lagi berbisa dari pedang tp sekarang semua org xpakai pena dah nk sms so aku tukar kepada... hujung jari tu lebih tajam dari pedang.

Buat sesiapa yang terasa tu... im sorry. ni luahan hati saya.. Salam kemaafan dari saya di kejauhan.
Insyaallah bulan baik ini tiada dendam yang tersemat di dalam kalbu yg ada hanyalah...kemaafan utk semua kawan2 ku .

muah22 tu uols aku rindu selalu... miss u fare, kak ida, angah, wani, irah, kak lin, kak wani, kak zura n semualah kengkawan aku =p

SALAM.....
  

'LoveRazila'
http://twitter.com/#!/LoveRazila

1 comment:

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers