Saturday, August 20, 2011

Hari riang ria...

Oks...hari cuti adalah sgt best sbb tetiba mood memasak aku datang, so xtunggu dah pepagi bute aku masakan bubur utk boboi ku itu. memula masak bubuh caret jer. habis kn balaun dek boboi berdua tuh.

2nd trip aku masak bubuh caret + kentang sagat. emm hambek kauu habis gak.
best2...senang skit keje.kot tetiba minat westren ada plk hari2 aku msk bubuh cheese.hehehe selamat..fuh sgt lega. still simple n easy for me masakk gini cuma manusia bernama irfan sgtlah cerewet mkn.

ceh boleh plak komplain kat aku xmau karet... cepuk kang baru tau. caret baik utk matalah... huh padanlah budah sorang ni melengking jer tinggal tulang, karet xmau mkn,xkan aku nk bbh bendi plk dlm ni irfan oit.

 ni bubur nasi 2nd trip ... tu nmpk x ada carrot + kentang =)

oh bebudak ni memanglah suke mummy lembik,letih aku kemas depa sepah kemas semula sepah lagi sudah nyer aku jadi tarzan barulah xsepah dah. hehehehe

owh my little darling membaca buku erk walau pon mummy xpaham tp mummy still happy.
Bagus tul budak Aryan ni..harapnyer melekat jd ulat buku sampai tua yer sayang.Amin!!!

xoxo

'LoveRazila' http://twitter.com/#!/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers