Thursday, August 4, 2011

Alamak...sudah confirm daaa

Orait...masih ingat x entry aku pasal mesin basuh???
xhingat??xper boleh tgk balik kat link ni pasal mesin basuh.
Nape plak nk membebel pasal MB ni ha??

Sebabnyer...td Mr R dah jadi doktor kat umah. Dia mengesahkan mng xleh pakai dah MB tu...wajib tukar baru. Syahdu lah pulak padahal mlm tadi baru plan nk beli peti ais. huhuhuhu so ingat nk pi tgk last night xjadi plak sbb aryan meragam pasai dia dh start demam kan...bapok punya payah nk lelap mata. Sabo melayan kerenah anak xsihat =)

Plan nk pi tgk lps keje ni tetiba tadi Mr R call dari rumah cakap pasal MB dengan selamber jer...
Mr R: Yang...mesin basuh dah rosak...
AKu: camner boleh rosak??u buat ape?u buka ker??
Mr R: Ha'ah abg buka pastu nmpklah ape yg rosak... bearing yg pegang drum tu dah rosak
pastu casing bearing pon dh longgar. memang xleh pakai dah yang...
dia sakit mcm barah...makan dalam.
Aku:pastu nk wat camner tu??
Mr R:Abg dah psg baliklah...cuma xleh guna
Aku: emm oklah...nnt pikir lah camner.
Mr R:Emm abg xtaulah nk ambik pintu depan atau pintu atas.Mungkin nk try pintu atas kot....
Aku:Pintu atas??ish..byk guna air kot. pastu pintu atas mn blh letak brg atas dia.
Mr R:sape srh letak brg atas mesin basuh.
Aku: emm pikir lah nk beli yg mana pon. ayg ikut jer
dan... tututuututu.(salam n disconnected)

So misi petang ni adalah mencari mesin basuh plak. sape nk cuci tangan weih..mamposs nk gonyoh baju Mr R tu. stakad baju aku xper rendam jap tonyoh skit bersih dah.

Xperlah...harapan ku moga2 ada yang terbaik utk kami. Amin...

Choww mau tido jap sbb sakit peyut.hahahaha



'LoveRazila'
http://twitter.com/#!/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers