Thursday, August 4, 2011

3rd Day Puasa

Oks...ari ke-3 emm best gak tapi biasa2 jer. Hati tetiba jadi rawan. Aku rasa mr R selsema n batuk + on off demam since dr last week be4 puasa lagi tp sampai skrg xbaik pon. Haiyah,.. ada harapan gak ni menetap di sepital =( n aku plak akak bercuti gak di sepital.hohoho 

Oks... ari ni get news dari Indon...replacement maid nk coming. huhuhu brapa kali nk coming aku pon xtau =( grrrr. Dgrkan jerlah nk wat camner dah nasib badan =)

Oks menu ari ni bapak punya simple..
Biskut mentega
Air kosong

*mau bikin sup sayur tp aryan meragam sebab demam. huhuhu sup brokoli permintaan irfan aku masak subuh kang utk sahur.

since pose ni tetiba aku terajin lah sgt nk membuat sarapan utk irfan. 2 hari dah aku bekalkan roti bakaq feberet dia. hehehhe.

sahur nnt plan nk masak...
ikan goreng
sup brokoli
cili potong kicap
udang goreng bawang

oks choww .. mau tgk tv sambil2 tunggu Mr R balik. Pastu kalau jadi mau tuju ke ka4.hehehehe

'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila 
http://www.facebook.com/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers