Wednesday, July 27, 2011

*mangga oh mangga*

Alalala mng xde keje tau bila aku n irfan ddk di rumah...memanjang ada je yg dibueknyer. So aktiviti mlm ni adalah...kami berdua berlumba2 makan mangga masak.

Mangga ni lm dh kot aku beli tp lupe nk mkn pastu disamping tertindih dek sayur2 yg aku beli so mnglah xnmpk. Td time pilih2 sayor nk msk so terjumpalah mangga ini. Ate..xreti2 nk kupas dn makan ker ?

Makan punya mkn punya mkn...dr 2bijik aku kopek so inilah yg tetinggal utk habuan mr R plak.hehehehe sorry darling..anak provok i mkn mangga so layan jelah.

Menu mlm ini adalah sardin n lemak putih kobis. Ni request by mr R n irfan (anak-beranak selera yg sama dan serupa) happi ok sbb xyah nk msk byk2 menu utk 2org yg berbeza.

Wihooo saya senang kerja. Utk bdk aryan tu lg senang..ko sumbat jelah ape pon kompom dia mkn..ns keras pon dia bahan tau.hehehhe

Oks..choww

Sent from my HTC

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers