Thursday, June 30, 2011

*disappointed*

Wah rasa mau nangis pon ada yg pasti dlm hati ada api yg membara2 membakar dlm diam. Arghh...geramnyer.

Aku tgh santai2 kat umah, irfan, bbk n aryan blk dr tmn. Bbk tunjuk psp ckp irfan bwk g tmn. Irfan pon sambung ckp, mummy xblh main dh psp sbb memory card dh hilang.

Aku tanya mn pegi,dia ckp ada kwn pakai bj coklat ambik. Arghh selamba jelah muka dia time ckp tu. Pergh tempreture start naik dh. Bibik plk bg alasan mcm2 bl tanya camner irfan blh ke taman sorang2.

Panas makin berapi ok....xtaulah reason dia ape pon aku still gak salahkan dia. Sbb2nyer, anak aku kecik kau besar bak pelah kau blh kasi dia kluar...alasan dia irfan bising2 nk kluar.

Aku tanya ko buat ape kat rumah?aku lg sibuk mandikan dedek(aryan) pastu baru menyusur irfan di taman. Lps 15 br kau nk ke taman?alahai kot ada yg jht nyolek ker...mcm2 blh jd tau x.

Mls nk ckp byk aku blah g umah adik...panas nk bising2. Ni tgh meredakan rasa hati. Hilang trss mood nk tgk movie mlm ni padahal dh plan nk g naik motor. Owh bestnyer kalau jadi.

Ok mau makan lapar....chowww.
Published with Blogger-droid v1.7.2

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers