Sunday, June 12, 2011

*Avatar oh Avatar*

Hehehe alhamdulillah diberi kesempatan menikmati saat2 indah kelayan tv channel bersama insan2 tersayang.

Irfan, sedang khusuk main psp. Aku khusuk update blog but persamaan aku n irfan is kami sama2 jeling avatar k.

Aryan, aku dh tidokan dia so dia x.masuk forum.kakakaka. bibik?? Dia br siap mkn so cuci pinggan pastu ikut suka hati dia arr nk tido ke nk tgk tb dgn kami ker.

Oh mata mcm dh ngantuk daa. Emm.before habis, ops befor ttp entry ni....aku nk wish lah selamat hari bapa. Eh, ari ni ker celebreate ari bapa??aku lupa daa sbb hari2 is hari ibu n bapa ateee kan dh beranak pinak.hehehhe

Oklah chowwww.
Published with Blogger-droid v1.7.1

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers