Tuesday, May 31, 2011

®strip utk halau nyamuk®


Hihihihi ni haaa nk kasi tunjuk strip yg boleh halau nyamuk.
Berkesan sgt siottt. Aku dh test dah. Umah mak aku kan kat kg,dlm kebun then umah mertua ku pulak dlm kwsn sawah so dua2 tmpt pon port nyamuk ok.

Bila blk kan, 100% tinggal tanda ok sama ada irfan atau aryan kompom ada. Bila dh bertanda tu kompom arr huduhkan. So be4 this aku pakai ubat nyamuk yg pakai wave pastu jd bhn mainan plk dek irfan.

Melalut pjg nmpk aku ni.ok back to topic k.ok yg ni simple jer just padang jer strip tu kat kaki ker tgn ker atau mn2 tmpt yg dekat dgn kite so aku brani jamin,aryan bebas nyamuk yer.dah cek dh xder kn nyamuk walaupon dia tido dlm buai.

Im happy ok.so xderlah tanda2 huduh kesan nyamuk yer.kalau korang xjumpa strip tu blh order yer aku tlg beli.hihihi suke.sharing us caring.

Chowwww

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. x panas ke pakai strip nie...
    kang berpeluh2 pula.. x selesa pulak kan...

    ReplyDelete
  2. xderlah.dia buakn melekat pon adjustable.xmau direct kat badan boleh bubuh atas seluar.wangi tu.hehehehhe

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers