Friday, May 27, 2011

**Publish new blog**

Orait, xmoh hiding2 dah xlarat ok.  Lastly alhamdulillah dapat gak publish new blog.  Blog aper?? blog bisnes arr, sbb ada barang nk masuk dah tp blog xsiap2 pon.  so aku dh meroyan ate, aku hire org suruh develop blog aku... sudahnyer aku yg buat sendiri, aper kesss.  ni rasa macik nk marah nih... tapi xper arr since aku pun rasa xmau glam sgt makanyer aku buat yg sesimple mungkin yer.

1stly, date ni aku pilih sbb birthday arwah abg aku Zulkifly Bin Othman.  diam xdiam dah almost 11year dia tinggalkan aku dan semuanyer, arghh rasa mcm xcaya. aper pon aku redha (sob,sob,sob) oks xmau story sedih2 dah.  back to topic yer.

Blog ni dah lama dihajati cuma uols tau arr aku kan student so timing nk fokus bsns xder langsung ok so ni dah settle report bagai maka aku adalah sikit time nk berbsns =p

Mana2 bsns pon sama jer dah barang tu gakler yg kite dok jual kan, so di butik aku ni (cheeewah, butik yer harap maklum =p butiklah sgt...hahahhaha), ada barang baru and ada barang 2nd.  Barang2 2nd ni aku dapat dr cupboard aku dan selebihnyer adalah kengkawan yg nk tumpang jual ape2 yg xpakai lagi.  i will make sure semuanya dalam good condition so jgn risau k.

aper pon, wish me good luck lah yer, and supportlah saya and rakan2 saya yg berniaga di sini =D
This is my blog http://butikloverazila.blogspot.com sudi2ler follow my blog n tolong war2kan pd kawan2 lain juga.  jasa mu dikenang.
chowwww

'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila 
http://www.facebook.com/LoveRazila

2 comments:

  1. x leh comment la dlm blog kanta lekap tue.. nk tanya brand apa tue..

    ReplyDelete
  2. brand colovue.
    oh ye ker??xleh komen erk?kompius jap.hahahaha

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers