Wednesday, March 23, 2011

**Report vs Meeting**

Eeee...macam2lah.  Babab kang baru tau.  Ni suruh ku settlekan report pastu pandai sgt g nk arrange aku masuk meeting.  Meeting tu dahlah bapak punya lama, 2jam lom tentu habis.  Mana aku nk buat ni??
Aci x kalau aku masuk meeting bawak laptop big boss then sambil2 dgr dia org bermeeting aku pon berreporting sekali dlm tu.  Kalau xbuat gitu, camer report nk siap nih?  Adeh!! aku fenin.
Aperlah korang ni, xbaik tau buat aku mcm mn... huhuhu korang dh level2 big boss, jgn arr bully boss2 kecik cam aku ni ... cian aku , dah ler aku baru masuk.
Xper, aku nk menjampi supaya mereka ni semua luper pada aku and kalau boleh... aku nk menyorok bwh meja supaya aku boleh fokus nk settle a few report yg tertangguh ni.
Finance meeting sat gi, aku yg menjawap...ni xaci ni.  Hehehehhe


'LoveRazila'
http://twitter.com/#!/LoveRazila
http://www.facebook.com/LoveRazila

1 comment:

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers