Sunday, February 20, 2011

**Rm1 to become RM2...camner nk buat tu??**

Hemm lately ni memang bz skit urusan bsns yg baru set-up so byk benda kn belajar and belajar.  Grap experiance from cifu2 yg dah lama kaya-raya but aku jer still xkaya2 sebab aku xbuat be4 ni.Hehehehe hari ni bermulalah detik aku menjana pendapatan sendiri.Boleh ker??Insyaallah yakin.Kalau org lain boleh buat n berjaya mengape plk aku xboleh?
Kite kalau nk berjaya jgn byk alasan dan berdalih.  Orang yang berjaya sentiasa melihat dan mengambil peluang so what waiting for?. Rugilah kalau asyik nk berdalih n beralasan yang seribu mcm alasan.
Insyaallah aku nk buktikan...aku juga boleh berjaya seperti mereka nk kalau boleh more sukses then mereka lagi arr excellent.Hahhahaha


No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers