Friday, January 28, 2011

**Waterfall Serendah Hulu Selangor**

Ni ha aktiviti aku buat time Thipusam hari tuh.Hahahaha semua dah lupa erk Thaipusam bila...hemm bila erk??Kehkehekeh....20/01/2011. Hemm lama gak aku xberblog erk ku terbz sikit ler kawan.Hehehehe sebenonyer byk crite nk story td aku crite step by step k, ni consider back dated punya storylah kan.hahahahahaha

Kali ni aku berimaginasi ke Serendah Hulu Selangor, Waterfall Kg Orang Asli. Ni kunjungan aku kali ke-2 sbb sebelum ni memang pernah ke sini. Hehehehhe, jom layan......

Ni rupe waterfall tuh....best sejuk but aku xmandi sbb aku peod.Ceh!! spoil tul.

Ni sape lagi si Dak Aryan tuh.
Aryan with daddy..mandi uuu.
Can u imaging how cool d water???
Gelakat Sibiling + sepupu.
Lawan, sape mulut paling muncung.hahahhaha
Akulah...nk interprem gak....model maaa

santek plk mamat belakang tu jadi b/ground ;p
Kubu pasir by Razi, Irfan and Aiman.
Aku paling suke gambo ni, baru nmpk brutel.hahahahha
Uik...aku gemuks ker??
Aiman & Irfan.
Cak!!!
Keh....keh...keh....
Waaaa cak!!!!
Sama tak???
Ni ler kembo x seiras ;p
Yeah....hayun.
Alahai...comeinyer aku.kakakakka



No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers