Monday, January 31, 2011

**Speak hitam baru**

Ari ni nk crite pasal aku beli speak mata hitam yg baru padahal dlm kreta aku tu dah ada 4 tidak termasuk yg baru beli nih.hhahhha kalau darling ku tau mau kene bambu aku ni asyik membeli jer cuma kali ni aku beli yg murah2 jer arr.Kehkehekehekeh.




            Aku mengayakan speak baru - 1st time weih beli patent bulat.  Lawaks


Kau tgk arr si Irfan, aku dah cukup cun dah cover senyum mari plk dia buat spoil gitu.huhuhuhuhu


Aku dah santek...Irfan always spoil my foto.huaaaa.......


Irfan plk test speak murah akutuh.Kakakakka siap cakap "Mi...gelap arr Irfan xnmpk ni."


Hemm like father like son okey...kau tgk gambo asben aku .huaaaaaaaaaa

Ni pon sama...geramnyerrrr, dia memang sengaja tau pose gitu.

Tengoklah stail son & daddy...serupa jer but mum maintain ayu.kakakkakakka

Nanti ku sambung story lain plak with gambo2 lain k.hahahahhahha

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers