Saturday, January 1, 2011

**Perak oh Perak**


Hemm kisah kembara ku bersama family untuk menghadiri Majlis perkahwinan anak sepupu kepada Abah aku di Kampung Redang Punggor Langkap Perak. Pergh!!! maverlos tol aku drive ke sana tanpa co-pilot. Huhuhu driver sendiri2 bersama anak (xleh sebut anak2 sbb Si Irfan naik jip abah aku). Perjalan sejauh 340KM, giler dr pagi santak bawak ke malam baru aku sampai umah. Huhuhu so tired ... wa cakap luuuu.

Si Aryan xyah cakaplah...naik menyampah ddk dlm kreta. Dr langkap pbalik xjadi singgah ke Cameron terus pi Manjung menjenguk Maksu aku kat sana. Xsihat .huhuhhuhu dah alang2 sampai Perak meh aku ajak abah singgah jenguk maksu.

Xdan nk bergambo byk2 sbb masing2 bizi pastu xder can pon nk bergedik2 dgn kamera sbb tkt si Irfan kongker kamera langsung xjadi ape. so kira2 tangkap aci dan jerlah.

Tengoklah muke2 kami ni so tired nih.Hehehehehe





No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers