Saturday, January 8, 2011

**Jasa mu ku kenang**

Hemm today is last day be4 retirement. So sad for us in kaunter saman coz he is the best bos we have. xpernah bersungut, selalu ada bila diperlukan. with him, can share problem n wat we feel tp semuanyer dah tinggal kenangan. Really miss him so much. Sarjan Abu Bakar, jasa mu ku kenang sampai bila2. Sarjan ni can back-up us in front of kaunter, pastu xder bersungut2...senyum jerk.
Terima kasih banyak2 sebab sudi membantu kami dengan ikhlas.
Me with Sarjan Abu Bakar
Koperal Norizan, Suraya, Sarjan n me....
With Linda, Syuhada, Sarjan, Me & Suraya
Lokasi tempat Sarjan selalu help me....
Aku yg saja gedik2.

Hemm actually sesi bergambar menjadi isu pada cc aku. korang perasan x cc aku @bos kecik@2nd bos aku xder dlm gambo. Hahahahha sebenonyer cc aku majuk...sebab kami xpanggil dia bergambar sama.Hahahahaha lawaks gilos bila ingat balik. yer arr cuba korang pikir,umoq dah end 40 @earlier 50 pastu boleh plk merajuk sebab kami bergambar suke2 tp xajak dia sekali bergambo.

coz of small matter...macham muke sampai ke petang tuh.Hahahahha. Kami tau pon bila Linda pi belakang ajak2 kamben bergambar pastu dia jwp aper tau kat linda.... 'korang bergambar langsung xpelawa akak sekali' lepas ckp ayat tu dia terus blah menonong keluaq opis x balik2 sampai lunch hrs.

Sebenonyer....Koperal Norizan n Linda pon kami xpanggil tuh bergambo sesama tp dah dia org dtg so kami invite ler sekali...xkuasalah pulak aku nk buat kad jemputan utk sesi bergambo bg pd cc. ape pon...yg penting.... "ada aku kesah ko majuk??" pujuk ler hati sendiri...xhengin ku nk pujuk.hahahahhaha


No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers