Saturday, January 1, 2011

**Happy new year 2011**


Salam kepada semua blogger yang ada kat Malaysia yg tercinta ini. Saja jer nk wish happy new year kat korang semua... sure byk aktiviti yang dirancang sempena thn baru ni kan?? apepon...moga2 segala impian kite semua will came true. Amin!!!!!!!!!!!

Hemm aku pulak tgk bersiap2 touchup mn yg patut sebelum bertolak ke Perak.Cam biasalah...janji kul 8 nk bertolak sampai aku wat entry ni, masih ada yg xsiap mandi lagi.Aduuuyaii sempat tu aku wat satu entry kat blog aku nih.

Hemm ari ni aku perasan aku cantik...boleh ker???Bolehlah kan sbb aku make-up cam alah2 dh bijak skit menata warna kat mata.Kakakkaka nk gak ngaku cantik walaupon x secantik model.

Kuikuikui.... sat g atau later aku upload gambo aku snap k.Hehehehe konon2 nk tunjuk arr rupe yg aku ngaku cantik tu.Hahahha jgn marah yer kawan :D



No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers