Sunday, January 16, 2011

**Bila Ku Berimaginasi (Part 2)**

Hak part 1 aku bubuh gambo view jerk yg part 2 aku expose hak gambo aku n anak2. haruslah aku exposekan gambo aku yg gebu itu supaya korang leh hengat aku sampai bebila. yer arr kekadang dah lama xjumpa so of cozlah muke pon dah berubah pastu aku tkt ada pulak x hengat rupa ku camner.hehehehhehe
jom layannnn..............


Nih...si Irfan main sepak2 ayor.

Irfan & Aiman, sedang menikmati nagut (fried dr umah okey)

Baaaa Chak....

Hak gambo ni aku paling suke.Hahahha cam muke aku x??
Tengok aper tuh Aryan???

Yess... si budak gemuks.

Aku ...

Harap2 biarlah persahabatan & persaudaraan ini kekal baik selamanyer.




Senang2, aku upload n update lagi k.Hehehehehhe tgh dok berpikir, lepas ni nk bercanda kat mana pulak utk gedik2 yg berikutnyer.Ahaks...aku suke nih...think...think...think....

Wani, let's plan something yg happy to hobi kite nih. Teruja nk tunggu February.Kakakakkaka moga2 dipermudahkan.Amin!!!!


No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers