Sunday, January 16, 2011

**Bila Ku Berimaginasi (Part 1)**

Ni.. aku bersama-sama both my son + anak sedara & biras, berkelana bersama2 utk bermandi-manda(utk anak jer...mak2 ddk tepi) hehehehhe. konon2 mak2 ni femalu arr nk terjun macam dugung.hahahahahha kang aku cakap duyung kang ada plak yg xterima so cover2 panggil dugung.hahahahhaha
Nilah hasil bila aku berimaginasi... layannnnnnnnnnnnnnnnn












Sesuai ler sesangat utk aku yg biasa tension @ stress kat opis. ada kawan kata kalau stress elok ler sesangat pandang ayir mengalir so aku pon alah2 release tension gitu.menjadi maaa...u should try it :P




No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers