Wednesday, August 25, 2010

Gelora di hati...

huuhhu nk nk luah rasa ni. gelora di hati ku. huaaaaaa jadinyer mlm tadi. crite aku tgk jap dah kul 9, hubby aku xcall @ sms cakap nk balik. aku pon call tetiba dia jawap ape tau...abg kat dalam kelas ni tgh jwp soalan. toing...aku kompius jap sbb biasanyer aku je yg jawap soalan. aku pon letak phone sambil kompius....

pastu aku tgk kul 1o gitu aku call balik, dia jwp ape tau masih dlm kelas bi lagi. mak aih, aku lagi hangin..aku ckplah...kelas ape mlm2 bute ni?dgn xder hints ape2 kat aku tetiba dlm kelas bi, maunyer aku xhangin. aku pon terus tgk tv dlm hati...bergelora.xboleh tahan aku terus masuk tido layan hati yg lara.

lama aku tido,dgr suara husband aku tanya brg..lepas cakap kat mn aku trssambung tido. sahur td mls nk bangun tp bila pikir nk sskan aryan so bgn gak arr. time sahur aku diam jer....hangin mlm td xhilangkan.hehehe tido dlm kelaknatan Allah sbb xminta ampon dr husband be4 tido. alhamdulillah syukur sbb msh bernyawa lg pagi ni.

tadi dia pon tanya apesal aku hangin je pagi2 ni.aku pon cakap...apesal msk kelas bi xcakap.xder hints ape2 tetiba nk joint kelas bi.mnglah dulu dia berkobar2 nk msk kelas bi pastu xjadi alasan dia xder masa nk attend kelas ni tup2 nk msk kelas bi pulak. aku suke tp aku kompius.

hati aku pulak jahat,hehehe terhint pulak ada awek yg pujuk dia joint kelas tu. aku cakap kat dia...ngape tetiba nk joint kelas bi?dia jwp,kan dr dulu memang nk joint kelas tu.aku ckplah...tau dr dulu nk joint tp bukan time sekarang ni, tgh xder modal bagai.dia jwp ape tau...taulah mn dia nk cari duit.hemm lagi aku suspek yg bukan2.hehehehe aku cakap, ada ke masa nk dtg kelas..nnt blk keje dah penat pastu larat ke nk g kelas.dia cakap ape tau... dia dah bincang dgn bos dia bos dia kata ok boleh joint. kompius tak?

padahal dia ckp br dpt pamplet tu mlm td kat kereta org dan2 tu gak dia call tanya, pastu cikgu tu buat test sbb nk tau bi dia level mn. yg aku hangin tu,xboleh ker nk call @ sms aku cakap nk g usha kelas bi.ape hp tu xblh pakai ker?aku dah siap2 byr bill tau. ni betul2 aku nk luah rasa...geram sungguh. entahlah...aku nk xsuka ada rahsia antara husband n wife nnt mulalah aku pikir terpesong.hehehhe sayang darlinglah katakan.

ni pagi tadi xder pon aku mohon maaf dr dia.saja nk layan hanggin.sehari ni aku xmoh call @ sms dia, aku nk buat derk jer bio dia tau aku betul2 merajuk kat dia.hehehehe...nk tgk respon dia ape. tp tulah...aku prob nyer bila gaduh @ majuk gini,mulalah aku nk g shopping...lepas dendam pada dia.heheheh ape lagi nk pi swap kredit kad dialah.hahahahha

so aku alergik skit bab2 gaduh ni so rajin/laju jer aku nk nyopping pakai kad dia.padam muke.hahahah jahatkan aku nih.kikikiki.dalam otak aku...terbayang dah h/bag guess rm500.aku tgk dlm pamplet.rasa mcm nk rembat jer h/bag tu.ahhahahha

nnt aku update balik k ape yg berlaku.

1 comment:

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers