Thursday, July 8, 2010

Muka ku saat terakhir pregnant :D

Inilah muka ku saat terakhir be4 deliver. Hehehehe gemuks + tembam gitu. ni foto aku ambik isnin tadi kalau xsilap. hahahha saja nk wat kenangan mn tau lepas ni xjumpa dah so korang leh arr tgk aku utk terakhir kalinyer :)

Segala-galanyer kembang,xder yg kuncup dah even jari ku pon kembang sama gaks. hehehehhe
Ni plak gambo kat opis aku, tp lepas bersalin kami dah pindah opis baru.hehehehe dia org cakap cantik skit dr opis lama ni.
Kat belakang aku tu ada anggota sorang tp dia cuti so aku yg cover sorang2 kat kaunter ni. alah kaunter ni bz bermusim xder arr sebizi mcm kat kaunter saman tuh.tp kalau diberi pilihan....syiok lg ddk kat kaunter saman sbb environment dia syiok skit.hehehhe always bz maaa.
K, jap g aku nk wat entry last be4 aku bersalin sbb aku dah ada2 tanda cuma nk tunggu petang jer...personal doktor aku duty so pagi ni aku nk settlekan ape2 yg involve dgn banking be4 holiday pjg :P



No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers