Wednesday, May 26, 2010

BTN OH BTN

kekekkeke...ku ingin mengambil kesempatan utk berehat bila BTN.wakakakka.xdelah,actually aku kebetulan dapat panggilan BTN bermula esok 27/05/10-31/05/10 bertempat di UPM serdang jer.

Bosanyer xder kawan nk g sana :( xtaulah ape jadi kat sana. korang nk tau, aku sehelai baju pon x packing lagi, boleh tak???esok petang nk pegi dah.hahahahha. pastu syarat2nyer cam hampeh,ada ke patut dia suruh aku bawak cadar,bantal,selimut & tuala sendiri.huhuhhuu satu keje plk mcm org nk pindah umah.

esok xtaulah ape crite, maunyer dapat bilik tingkat tinggi...adoi poninglah makcik nk angkut beg oit...sadis jadinyer :)

appe pon...aku bercuti dr tulis blog ni sehingga aku kembali ke umah ku sendiri.hehehhee...tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers