Wednesday, May 5, 2010

Bosannyer :{

adoi...ddk umah sorang2 ni bosanlah pulak.si irfa plak awal pagi nk g umah mama.ajak ddk umah xmoh nk g umah mama.so aku ler melangot kat umah sorang2...tv plk xder yg menarik. now dok layan ym, Fb dgn tenet jerlah.

tgh dok tunggu adik ipar aku anto kreta dr kg.my mum plk g CH anto adik aku balik sana.ni aku dok tunggu gak perkhabaran,maid aku dah masuk m'sia ker belum.adoi...peningnyer kepala makcik nk pikir.

jap g nk tido ... releasekan tension yg ada.nasib baik keje semlm dah siap cuma ada a few LO xsempat buat sbb kak min bagi pun dah lewat sgt, 10 ke 5min be4 5pm rasanyer....aku plk dok sibuk nk buat payment balik yg dah direject dek AG.

apepun....aku nk sleep2 dulu pastu br pikir nk masak ape utk mlm kang,tapikan...tetiba teringin plk nk makan durian.aloh hai...mn plk nk cari dorian nih??sper jap lagi aku call darling suruh beli dorian yg sodap.hehehhe...

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers