Thursday, May 13, 2010

Jiran vs org...

Adoi...tepuk dahi aku dibueknyer. ni jiran punya hal lah ape lagi. aku pon kekadang xpahamlah manusia ni, bukan ape... ni kesah dalam kul 9lebih tadi. aku ni ha dahlah tinggal berdua dgn si irfan pastu hubby xbalik lagi sbb tgh dok reapir motor dia jem kat kedai motor. td petang dia cakap, dlm kul 9 siap. aku lupe plk mlm ni mlm jumaat, hehehhe ape lg crite seram arr. biasa tgk dgn hubby, ni plk hubby xbalik so aku berdua ni kan penakut skit. so sbb nk tgk gak crite tuh, aku slowkan volume...kire2 tgk org gerak jer arr, tetiba...tgh syiok2 ni dgr plk pompuan terjerit2 sambil nangis.

aku kompius jap sbb crite tu xder plk scine nangis2...aku pon diam jap, dgr lagi "ko penipu...ko tau tak ko tipu....Rm3000 ko tau tak?" pastu xdgr plk.aku pon dok ngintai jer dr dlm umah, bukak skit tingkap bilik...ingat org atas rupenyer...dia org dok landing kat depan tangga umah aku nk gaduh tu. ada sebiji kancil putih parking kat situ pastu aku nmpk sorang kakak ker makcik ker xtaulah tgh bising2 kat belah tmpt penumpang depan, sape ada kat dlm...aku xnmpk pastu aku nmpk sorang mamat @ pakcik kot pastu ada sorang cam ala2 anaklah kot kat blkg brother tadi.

adeh...kakak tu boleh plk nangis sambil jerit2 kat kancil tu.lama plk tuh.aku cuak dah, sbb aku xsuke betul org gaduh2 ni,hendak plk tayang2 kat org lain,xmalu ker semua jiran2 dgr korang gaduh.aku pon ape lagi...nk kuatkan volume crite seram ni aku tkt so udahnyer...aku buat derk jer walau pon hati ....hanggin jer rasa mcm nk tegur depa, kot yer pon nk gaduh...carilah port lain bukan kat tgh2 jln.

macam2 hal lah mlm2 buta nih :D

pergh!!nasib baik anak ku xdgr...kalo dia dgr maunyer dia bukak pintu...jerit depan grill suruh diam...that time, i don't know wat to do.hehehhehe

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers